tråååk slappe freda!

jaa ääntligen freda! skolan var drygast på länge! och ja man ville bara hem!
skulle fixa prao, men han var sjuk så de gick inte:((
men ajja , ikväll har jag itne gjort ett skit, snackat med folk på msn och sånt..
jag och filippa har jätte roligt; er hur:P<3

jag älskar dig, du finns där alltid för mig och man kan snacka om vad soom md dig, du är bäst filippa!:)
glöm inte nu att jag finns för dig med, lämnar aldrig din sida!
Jag älskar dig ; jag älskar dig(L)

imorgon blire träningsmatcher på salle; kom om ni vill:)de är på förmiddan;)

jag fortsätter att kämpa...

XOXO elin


Kommentarer
Postat av: filippa

älskling <3

vi har det fett kul :D hahah <3



jag älskar dig med o du vet att du alltid kan snacka med mig om allt från himmel till jord <3

finnas alltid här o du kan lita på mig till 110 %



du e sötast o sluta aldrig kämpa <3

2009-09-04 @ 22:05:53
URL: http://filipparemvig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0