2 vinsten och ett bra slut på denna vecka..

hejsan alla bloggläsare!
då blev de en 2;a vinst ida mot lågan(yy 12-21 till underbara eslöv. de gick skit för mig men bra för laget!
resten av dag blev film tittande och mys med älskling! blev två filmer, johan falk & 12 rounds!(Y)
tack för idag älskling, du betyder allt!!<333

imorgon blire första dagen på praon! blir att börja kvart i 10 (yy' häärlet! & imorgon kväll blire träningg!

jag saknar sommareeeen!!



jag vill bara att ni ska veta att jag pallar inte vara ngn annan jag inte äär!

XOXO elin


Kommentarer
Postat av: filippa

du e så perfekt som du e så va inte ngn annan än dig själv älskling <33333333

2009-09-27 @ 22:45:52
URL: http://filipparemvig.blogg.se/
Postat av: Jakob

Tack för en underbar dag älskling<3333

2009-09-27 @ 23:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0