en ängel från de blååå...

realbrunettie ;; 0738537212 jjärnvägarna !! säger:

Du är den som får mej att andas fast syret tar slut,
Du är den som får mej att se ett hopp nånstans,
Du är den som får mej att resa mej när jag faller ihop och inte pallar trycket,
Du är den som får mig att vakna på morgonen,
Du är den som får mej att känna mej älskad,

<33333

jag vill bara säga, filippa, du är världens bästa vän!
jjärnvägarna var de va?<3
älskling, du vet att du betyder så jävla mkt för mig , och du ja du är bäst!

filippa remvig, jag älskar dig hjärtat!!



det var ett inlägg från hjärtat!

XOXO elin


Kommentarer
Postat av: filippa

awwwwwwwwww älskling varje ord som jag skrev är rakt från mitt hjärta <3333



du e bäst i hela välden o jjärnvägarna jag älskar oss <3



utan dig älskling är jag inget <33

2009-10-15 @ 16:40:42
URL: http://filipparemvig.blogg.se/
Postat av: filippa

ps. blää på bilden(a) <3333

2009-10-15 @ 16:47:55
URL: http://filipparemvig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0