de kan inte bli värre....elr?

LÄS GÄRNA, DE HADE BETYTT MYCKET!!!

jag orkar inte mer... jag rent ut sagt orkar inte mera... att gå runt och bära så mkt som jag göör, ja de är tungt..
att du ska ge mig all skuld för de som hänt, de är bara ett skämt?!!!
att ni glömmer mig , ni är patetiska! ni som inte tar mig för den jag är! ni som tror jag kan ta hur mycket skit som helst! er jag håller på och mista, er jag inte vill mista, nej de är ite bara jag som sk kämpa, jag klarar de inte själv... de är just ni som er mig energin,men när ni släpper repet vi alla höll i en gång, de blir tungt att dra de tunga lastet själv.
jag trodde jag hade er vid min sida, men ja jag trodde nog fel..:( 
jag orkar inte mkt längre nu, jag har inte styckan kvar, 6 år av energi hr jag slösat på er.. är de jag som måste förändras, elr är de ni?

jag vill bara bli liten igen, då hade man inga problem, ifall man hade de, då blev de till rätta igen!
då ---> nu, ja de är en stor skillnad!

jag var tvungen att skriva av mig,  tack så mkt!



XOXO elin

Kommentarer
Postat av: filippa

texten gjorde så jag började gråta ......



du vet att jag alltid finns här i alla lägen och att jag verkligen älskar dig <3333333



jjärnvägarna (LL)

2009-10-18 @ 00:12:11
URL: http://filipparemvig.blogg.se/
Postat av: Moster

Elin, detta var tunga rader att läsa, kändes det bättre efter att du hade skrivit av dig? Hände det något särskilt idag? Eller var det bara allmänt tungt, ibland blir det så efter att man har varit hos Ingrid. Du har en jättego mamma som du alltid kan prata med, glöm inte det! Du har ju en moster oxå!

Kram på dig! Hoppas att det känns bättre idag.

2009-10-18 @ 10:47:48
Postat av: Jakob

Du vet att du alltid kan prata med mig, finns för dig Elin<3

Älskar dig <3333

2009-10-18 @ 21:51:50
Postat av: SANDRA (L)

elin du vet att jag finns okeeej?!

pratar gärna , slå bara en signal eller skicka ett litet sms okej ! fiinns söötnos! ÄLSKAR DEJ (L)

2009-10-19 @ 20:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0