bäst vs sämst

idag är de en sån dag som jag känner att jag behöver skriva av mig..
idag när man snacka med mamma fick man reda på att kusinen är BRA!!! äääntligen! och sen har mn världens bästa vänner, ingen har så bra vänner som jaa, även de känns som om att jag håller på och glida ifrån vissa, men jag hoppas de löser sig, för så som mitt liv har varit nu har varit helt upp och ner och att ha sådana vänner som jag har , de är ngt någon annan skulle önska sig ett nytt liv för!
jag har världens bästa familj, vänner och pojkvän!
men även om jag har allt de bästa, är de vissa saker som inte är perfekta.
genom att känna att man inte räcker till när man försöker vara sig själv är jobbigt.. att inte kunna bli respekterad för den man är de är jobbigt. när man gillar de folk runt om kring och inte blir gillad av de , ja de är inte de roligaste som finns kan jag ju säga.. och sen att man känner sig hatad av er två gör de itne mkt bättre!
men ja försöker inte ta åt mig men jo, de är inte så lätt..

men jag försöker alltid visa den glada sidan, för den gör alla andra glada, och dem jag älskar mest i världens finns där alltid och vet vad som behövs för att må bra igen! FAN VAD JAG ÄLSKAR ER!♥
JAG ÄR INGET UTAN ER!




XOXO elin


Kommentarer
Postat av: filippa

älskling <3333333333333333



du vet att jag alltid finns här för dig i alla lägen o du vet hur mycket ajg älskar dig även om dte inte går att beskriva :D:D



att träffa dig idag va bäst asså <3333333333

2009-10-01 @ 21:46:04
URL: http://filipparemvig.blogg.se/
Postat av: Nelly

hoppas jag är en av dem :) (L)(L)

2009-10-01 @ 21:46:07
URL: http://nellyelvirsson.blogg.se/
Postat av: Jakob

Kommer alltid finnas för dig älskling <3(L)

2009-10-01 @ 22:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0