HELGEN!

Hejsan alla läsare..

fredes blev de idol med familjen, de var en upplevelse ma sent kommer glömma....
mariette åkte ut som ni nog visste, oh calle, shit vad han är braaaa!
Okej, vi får inte gömma erik och tove (Y)
men ja, de var jätte kul och sjukt mäktigt och vaara där!


en bild på calle, juryn och arenan...

min lörda tillbringade ja med min jjärnvääg i knästorp!
de var helt underbar kväll, att träffa dig så ochbara snacka i timmar.. de var väldigt mysigt..
och ja de var mycket skratt och ja, att se dig glad gör mig gad!:D
vi gjorde kladdkaka också, mmmuums(A)


inte världens bästa bild, men de är min jjärnväg!
JJÄRNVÄGARNA SLUTAR ALDRIG GÅ PÅ RÄLS!
LOKFÖRARE ÄLSKAR DIN JJÄRNVÄG!


idag är de första advent..
de blev att kolla match på norre ochde blev vinst, bra tjejer!
snart blir de ner ti stan, sen hem,sen kommer min jakob hit ett tag tror ja:)<3

&& sen skola imorgn:( &&& jaa, sen ons tror ja de är(:SS) blir de vollyboll turnering och tis blir de berga..

XOXO elin


Kommentarer
Postat av: jjärnvägen (L)

2009-11-29 @ 20:54:40
Postat av: jjärnvägen (L)

idol va bäst :D<33



lördags va underbart att bara få vara nära dig asså det gör mig så glad, även om jag vet att jag kanse inte var på bästa humöret men du gör mig så mycket bättre<3333



berga på tisdag :DD<3333

Volleyboll på torsdag** :D<33

2009-11-29 @ 20:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0