18 Juli

Hellööjjjsan!
idg händer iinte så mycket, ska snart till center syd och fixa de sista innan greeekland:DDD
liksom en vecka till dess:D efter centersyd blire hem till farmor o farfar.. eventuellt sista gången innan vi ser dem på flygplatsen..

jag läste min kusins blogg igåår.. jag vet inte vad jag ska sääga, jag är rädd, och jag vill bara att allt ska bli bra! jag känner mig helt orolig inne i kroppen , och jag vet inte riktigt hur jag känner mig, att veta att något i släkten inte är 100% bra, de är läskigt, jag vet inte mkt om de som har hänt, men när jag läste bloggen iigår, kändes de som om att jag fick veta för mycket, jag är så sjukt rädd och jaa, du tar de väl helt okej, och försöker göra de "bästa" av situationen, och du lyckas.. även om du inte mår 100% bra, så försöker du se till att alla andra gör de, du är en star person som vill alla väl, och de har du alltid velat, du gör så alla blir glada.. när vi hjälpte dig och flytta, du var inte jätte pigg men du försökte ändå, och de är allt som behövdes för jag skulle känna mig helt okej, att du är lycklig är allt som räknas, då är vi andra också lyckliga..

XOXO elin

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ni betyder väldigt mkt! <3

2009-07-21 @ 22:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0