17 Juli.

Hejsan alla lääsare((;

ja som ni förstår är jag ny med de här med bloggandet, men ja kommer igång med de snart!:Phäänt mkt redan sen jag skaffade de;)

6 juli åkte jag med glumslövs ff till hillerö på fotbollscup:Dså sjukt skojjj:)ni är guldvärda varenda en!ni gjorde mig till en annan människa inombords..!<3
12 juli åkte man till åhus, där man skulle bo hos bästa vän nelly! måndag tisdag skulle man spela, gick väl helt okej.. åkte ut i kvartsfinal i b-slutspel..ni gjorde verkligen min sommar så mkt bättre! onsdags kväll/natten var bara så himmla rolig.. 11, ja nelly och bea de säger väll allt;) HAHAHHAHAHAHHAHHAA aja , åhus har varit så himmla skohj och bääst!
och nu blire att man är hemma denna veckan som kommer nu till lördag, lördag åker man med mamma pappa amanda och farmor o farfar till grekland i 2 veckor.:)))) de ska bli så himmlaa sköönt! behöver reensa huvudet från allt häär hemma..men  kommer sakna folket häär hemma, spec nelly , bea och h <3
aja imorgon blir eventuellt att sticka och schoppa lite till grekland..

något jag inte trodde kunde bli möjligt håller på att hända..

xoxo elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0