världens bästa dag med världens bästa camilla!

bara så ni vet har jag träffat min älskade bv idag!
klockan 16.42 kom min bv så träffade vi min jjärnväg på stationn!
efter de blev de hem till mig och dåå blev de käk och sånt..
sen blev de snack skratt och ännu mer skratt och musik typ..
sen blev de att johan kom hit och i gick ut och gick i en och en halv timmer typ,
sen stack johan och camilla hem vid tio..
tack för kvällen bååååda! ((:


jagälskardigmest!

sen ikväll blev de att kolla idol finalen med familijen..ja , klar man hajade på CALLE♥ skååånes stolthet!
men de brukar gå bäst för tvååan;) && jaa, erik han var bra och värd platsen och plus AS snygg!(A)
förtillfället knarkar man låååteen(A)

HIGHER HIGHER HIIIIGGGGGHHHER!(L)



imorgon kommer älsklings jjjärnväg hit och bildar dygnet med mig,
blir pepparkaks bakning och sleepover och myss!


jagälskardigmestjjärnväg, ingensomdu, duäralltjagbehöverförattleva;*

sönda blir de hem till gammelfarmor & gammlfarfar...

XOXO elin


Kommentarer
Postat av: caaaamilla

omg,

HAHAHAHAHAH

kolla bilden :$



jag älskar dej mest ,

underbarast att träffa dej igen :*

jag älskar dej obeskrivligt allrabästavän . <333

2009-12-12 @ 09:52:21
Postat av: angelica

sv; awe tack så mycket!! rös jättemycket när jag såg dig i kyrkan, som du reagera när du hörde mig, guuud!

älsk dig me<3

2009-12-12 @ 16:49:19
URL: http://aangelicaz.blogg.se/
Postat av: jjärnvägen (L)

jag älskar dig mest <3333

2009-12-13 @ 15:11:38
Postat av: erika

du & filippa e så jävla söta!

<3

2009-12-13 @ 20:31:15
URL: http://erikathuresson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0