sammanfattning..

ja, förlåt kan jag börja säga.. dålig uppdatering.. har haft mycket nu och har inte haft ngt såå akut att skriva om..
men de ska vara ett av mina nyårslöfte, att skriva oftare, :D
tycker jag låter som ett bra löfte.

förra lördagen kom min jjärnväg hit och släkten också..
vi bakade pepparkakor, och hade de myss, på kvällen träffade vi linus hampus och john, kul kul!:)
jjärnväg sov här mys som alltid<3


du vet att jag älskar dig mest min jjärnväg, och lämnar dig aldrig!

söndagen blev de landskrona och sånt mys:)

sista skolveckan har varit chill ändå:)
i torsdes började jag känna mig lite kass, men trodde inte de skulle bli något såå..
i fredes vaknade jag i ca 40 graders feber, huvudvärk, hosta och stört förkyld, lixx bra start ppå lovet..
så blev inget jjägers för mig, men ja, hade mys här hemma istället:)

igår va de också mys hemma, vaknade med feber, men gick bort under dagen,
pappa åkte ner till hemmakväll och hyrde tre filmer, 2 av dem såg vi igår, båååda var riktigt bra!

    
båda jävligt bra!
blir nog och se den sista ida..

annars hade man tänkt och gå ut i den häärliga snön som har kommit under denna vecka :)
som man knappt trodd skulle lägga sig, ehm.. man trodde nog fel..de har typ kommit 40 cm !
vit jul i år kanske?:D



jag kännde precis mig som en duktig flicka, (A)

cause I still believe in destiny..

XOXO elin


Kommentarer
Postat av: erika

hur gick de för dina betyg ? :D<3

2009-12-20 @ 16:11:45
URL: http://erikathuresson.blogg.se/
Postat av: erika

hur gick de för dina betyg ? :D<3

2009-12-20 @ 16:11:46
URL: http://erikathuresson.blogg.se/
Postat av: jjärnvägen (L)

vi kan börja med att fotot på mig e riktigt hemskt :O men tack för en underbar kväll o natt o allt <333333



jag älskar dig & jag kommer aldrig lämna dig du e mitt syre <333



härligt att du e frisk igen <33

2009-12-20 @ 16:15:07
URL: http://www.filipparemvig.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0