sommaren 09 avslutad!

sommare 09; en sommar man sent kommer att glömma!

tivolicup med glumslövs tjejerna; en mkt trevlig vecka; 2:a i A-slutspel & 1:a i B-slutspel! ni förändrade mig, och denna veckan kommer jag sen att glömma, kommer aldrig glömma er; ni är guldvärda!
åhus: efter tivoli cup bar de av till åhus i 6 dagar; där tillbringade man med nelly och bea(L) ni är bäst tjejer! älskar er!
de gick itne så bra men de e en helt annan sak! 2 lag åkte ut i kvartsfinal i B & ett åkte ut i semi i A; de är ju bra men ja:D
efter de var man hemma en vecka, sen bar de av två veckor till underbara kreta!
kreta: sjukt underart, vill tilbaka, så sjukt härlet!
efter de var de bara hemma och njuta av de sista 1½ veckan som var kvar av underbara sommarlovet!
de blev träffa nelly & bea, och träna och massa annat!
blev en del svek med.."//


hände en massa tråkiga saker som ite fick hända!
kusinen blev sjuk; och de ända jag vill se är dig lycklig och glad igen!<3

glumslöv i mitt hjärta; tivolicup 09!


åhus 09; bea och nelly!


grekland 09; syster!(L)




nelly; din och min sommar bääst!<3


tack för denna sommmaren gott folk:D<3

XOXO elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0