efter två veckor på kreta!

Hejsan alla läsare!

då har man kommit hem från två helt underbara veckor på kreta! Mycket bra har vi haft de, 40-45 grade varje dag och inte ett moln så långa ögat kan nå, försen sista dagen på morgonen.. men ja man har ju fått lite färg iaf.
veckorna har gått fort, den 29 Juli firade vi farfar; grattis i efterskott. Den 31 Juli firade vi mamma & min namsdag(a); grattis i efterskott; och den 3 Augusti firade vi farmor; grattis i efterskott..
och två dagar hyrde vi bil, de blev resa till Elafonisi & Falassarna; sjukt underbart var de där! helt jävla sjukt!
ja som sagt vi har haft de underbart och sånt, men jag tror nästa att Kroatien är bättre.

syster & ja; kreta 09!

aja, nu är de bara två veckor kvar på sommarlovet; den19 börjar man 9:an ;O de e sjukt, nationellaprov, gymnasieval:O asså ja shiet! aja , de löser sig..

jag vet itne hur jag ska förklara mig......du gjorde så mitt hjärta gick i sönder, du sa så mycket fint till mig, men i detta lääget kan man tro att allt var en lögn.. du svek när vi var som närmast, du svek migg. jaag vaknade av ett sms och där stod din "förklaring"; men snälla, säg de muntligt elr ngt annat, jag blev sårad, fy fan, innan min semster och allt, va fan, min semester har inte varit jätte toppen, den kunnde varit bättre, men ja, mitt hjärta var sönder, du har dragit ut de ur mitt bröst totalt,jag har aldig kännt så förr, men ja gick på de igen..
jag vill inte låta pippig, men jag gillade dig riktigt mycket! Jah hoppas du förstod de!
du har nog gått vidare, men de kan jag säga, de har ite jag, du är i mitt huvud hela tiden, försöker att glömma , men de går inte,


då är de det den 9:onde nu dååe.. man kom hem halv ett inatt och sånt, och ida ja jag har inte gjort så mycket..
skulle träffat nelly , men blev och åka till kristianstad och träffa moster, mobror, kusinerna, frippe och cia; mkt trevligt, har saknat er så sjukt mycket!

men ja nelly bästa vän, du är så sjukt saknad gumman! måste träffa dig nunununu!!!!

XOXO elin

Kommentarer
Postat av: eerika

älskling!

vi måste snacka, vi har verkligen samma problem!

trodde jah va ensam om d, men du har exakt samma!



ÄLSKAR DEEEJ<3

2009-08-09 @ 22:41:55
Postat av: Möller

Det löser sig gumman.. Det finns fler killar :)<3<3

2009-08-10 @ 22:44:14
URL: http://sweetestbabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0